Thursday, March 31, 2011

Konvensyen Gila

Teater Konvensyen Gila sudah dipentaskan. Lega... Reaksi penonton pun agak baik. Alhamdulillah... Cuma kecewa sikit sebab Abah tak dapat datang tengok. Huhu.. Kawan-kawan pun beri komen yang positif. Terima kasih pada semua yang sudi hadir. Tapi rasa kosong pulak bila dah habis teater tadi. Sebab aku sangat suka teater!

Dalam semua watak yang pernah aku bawa, ini lah watak yang paling mencabar. Watak orang gila!

Inilah aku. Watak setiausaha. Cantik tak??? Hehe..


Barisan Pelakon. Dari kiri: Bendahari, Tuan Presiden, setiausaha, AJK 2, AJK 1, Pegawai Perubatan. (semua gila! kecuali si pegawai perubatan)


Selepas semuanya selesai.


Yang sebelah kiri ni, AJK 1. Suka la lakonan dia...

Bersama Sir Kamal (tengah). Aku suka kerja bawah arahan dia.
Sir Kamal terbaik~

Balik je bilik, terus tidur. Lalala... penat.

*padan muka Aiman. Dah la baju Melayu dia yang aku ambil,
lepas tu kena buli pegang kamera sepanjang lakonan aku. Hehe... Sori~

2 comments: