Tuesday, March 8, 2011

Jendela Ruzaika



Inilah hasil kerja Time Based kumpulan kami. Tak dapat dinafikan, menghasilkan benda ni sememangnya satu bebanan yang mengganggu ketenteraman emosi. Ketika video ini dimainkan di hadapan kelas, satu perasaan debar debar yang luar biasa terasa. Kerana, inilah dia~ Inilah dia penamat bagi segala kesusahan yang telah kami lalui!

Zai, Aiman dan Ajin, koranglah ahli kumpulan yang terbaik! Adanya korang, beban di bahu terasa kurang beratnya. Yelah, berat sama dipikul kan~

Yay dah siap! Meskipun ada banyak lagi kumpulan lain yang menghasilkan video yang hebat, namun, aku tetap berpuas hati dengan hasil kami. Sebab, banyak juga ilmu dan pengalaman yang kami dapat sepanjang penghasilan ini.

Huhu.. senangnya rasa hati...



Jendela Ruzaika

...part 1
video

...part 2
video

...part 3
video

Rajin-rajin lah tengok ye... Lepas tu komen ... Terima kasih...

2 comments:

  1. maksudnya vid nie bukan dirakam tapi gambar diambil satu2?
    ade 3 part ke vid nie?
    kalo ye mana part 2 n 3?

    ReplyDelete
  2. Dh... td ada kesilapan skit..
    ini dirakam laa... pastu di edit...

    ReplyDelete