Friday, April 8, 2011

Seindah Warna Kuning

Hari ni, nak bercakap pasal warna kuning! Tiba-tiba rasa nak bercakap pasal ni selepas terbaca satu blog tu.

Aku sangat suka warna kuning! Bagi sesiapa yang dah tahu, tak apa lah. Bagi yang belum tahu, aku beritahulah ni. Bagi yang tak berminat nak ambil tahu, kenapa masih baca????

Ok, kisahnya, aku memang suka warna kuning sejak kecik lagi. Nak tahu sebab apa? Dulu aku dan adik beradik aku, selalu main jadi Power Rangers. Memandangkan tak ada siapa nak ambil watak Power Rangers kuning, jadi aku lah yang ambil. Selepas tu, setiap kali main Power Rangers, aku jadi ranger kuning. Lama-lama, aku suka warna kuning! Haha.. Macam entah apa-apa je kisah ni kan??

Hari ni, aku terkejut+ tak sangka+ gembira bila aku dapat tahu, ada lagi orang di dunia ni yang suka warna kuning sebab power rangers kuning juga! Dialah cik Yellow Itu Kuning. Kisah dia juga seperti aku. Dia bermain Power Rengers, dan dia memegang watak rangers kuning. Haha.. boleh pulak sama kan??

Wahai Rangers Kuning, berapa ramai lagi budak di luar sana yang terkena pengaruh kau seperti kami ye???


2 comments:

  1. Haha, x sngka kan sama seban untuk suka.. huhu

    ReplyDelete