Monday, April 18, 2011

Kali ke-3: Konvensyen Gila

18 April 2011
Auditorium Utama FSSR

Ini merupakan kali ke-3 teater konvensyen Gila dipentaskan. Kali ni, ada penjualan tiket. Kaunter tiket dibuka depan auditorium. Sebelum teater ni di mulakan, aku risau sangat. Aku takut penonton kurang. Kalau penonton kurang, reaksi yang kami terima pun kurang nanti. Takut teater tak berjaya. Tapi Alhamdulillah... teater kali ni berjaya. Banyak buat penambahan secara spontan pulak tu... Aku tahan gelak je...

Ini mereka-mereka yang menjaga kaunter tiket.



Kali ni, family aku datang tengok lah!! Pertama kali berteater depan family. Haha..


Kawan baik aku, Fathin pun datang tengok. Dah lama dia kata nak tengok aku berteater..


Selesai teater, aku keluar makan bersama family aku.
Ini adik aku dan Umi.


Najaa


Ok, nampak tak sesuatu yang tak kena pada gambar ni??
Dua orang adik cun di depan,
tapi kakak kat belakang muka menakutkan!!
Haha..


Ok, tu je kisahnya.. babai...


1 comment:

  1. tahniah kpd amna & semua yg terlibat dlm menjayakan teater tu... lain kali klw ad buat teater lg bgtau awal2 sbb nak ajak ahli kelab. huhu..

    ReplyDelete