Tuesday, February 21, 2012

Day 3 - Your anime crush

Ini 30 Days Anime Challenge.

Ooo.. jadi hari ini kena bercakap mengenai anime crush pula ya? Aku senyum saja. Terfikir-fikir. patut mula bagaimana ya?

Aku mula dengan tunjuk satu lukisan aku ni:


Hehe.. perempuan yang di tengah-tengah itu ialah aku. Di kiri dan kanannya ialah Inuyasha dan Zoro dari One Piece. Tak tahu nak pilih siapa. Suka kedua-duanya sekali!

Aku dah bersama Inuyasha hampir 6 tahun taw. Baru je kenal Zoro ni, tapi suka juga! Haha..





Aku dah penah tulis pasal lelaki anime yang aku minat di sini dulu.

Ok, sampai sini dulu ya.. Apa? post aku ni agak gedik?

Biarlaa.. sekurang-kurangnya aku gedik dengan lelaki anime, bukan lelaki betul.

Jadi tak salah.

Haha... Sekian...




6 comments:

  1. Haha, ayat tak boleh blah. Btw, cantiklah lukisan tu ;)

    ReplyDelete
  2. haha.. watak inuyasha dgn zorro lbh kurg sm je.. tp zorro sll sesat =.=

    ReplyDelete
  3. Jangan bagitahu orang lain.. sayalah Zorro sebenarnya... koh koh koh

    ReplyDelete
  4. ayat deep ! mcm tuh den menggedik ngan pompuan anime laaa.. (^-^)

    ReplyDelete