Tuesday, January 24, 2012

Painting semester 5


Seperti yang aku janjikan, aku tunjuk hasil kerja aku semasa semester 5.


1st project


2nd Project


Ini pula tempat aku di studio,
bersama dinding yang penuh dengan gambar rujukan aku.



*Kini sedang menanti kedatangan semester 6.

7 comments:

  1. meleleh tgok lukisan tuu..kagum sgt

    ReplyDelete
  2. power power.. saya takut warna.. koh koh koh

    ReplyDelete
  3. cantiknya....
    pandai main ngan kaler

    ReplyDelete
  4. cntiknyeee....mcm real je gmbr awk lukis ni...cntik sgt sy ske....sy tringin nk lukis real mcm awk tpi sy x pandai yg sy blh hye katun je....

    ReplyDelete
  5. Memang berbakat besar :)
    Acrylic ke Oil?
    Maaf saya tak dapat lihat warna lukisan.. VGA Cable rosak. Semua gambar jadi warna kuning dan biru jer..

    WLA - Jomtonton.net

    ReplyDelete
  6. pergh. ambik upah melukis tak?

    hehehe..

    ReplyDelete
  7. wahhh! hebatlah kakak. cantik lukisan² tu!

    ReplyDelete