Saturday, October 1, 2011

Bunga Hitam

Semenjak kamera aku rosak, aku rasa aku semakin berubah menjadi orang yang lebih sensitif. Aku cepat je nak terasa dengan apa yang terjadi di sekitar aku. Tak kisah lah benda baik atau benda buruk, semua aku nak terasa. Apalah...

Sekurang-kurangnya, semalam hati aku agak berbunga apabila menerima sekuntum bunga hitam ni! Bunga kecil yang dibuat dengan membentukkan dawai hitam je. Kawan aku buat main-main, lepas tu aku minta dari dia. Suka nya!




Ini mengingatkan aku pada bunga putih yang satu ni. Dulu aku pernah menerima sekuntum bunga putih yang dihasilkan dengan tisu. Ini pun sama. Ada orang buat main-main je, lepas tu aku minta dari dia.

Cantikkan kedua-dua bunga ini? Masing-masing ada keunikan tersendiri. Walaupun aku selalu rasa aku ni tak macam perempuan, tapi ada kalanya, aku ni macam perempuan lain juga. Suka benda-benda seperti ini. Hehe..


*Tak ada ke sesiapa yang terbaca ni lalu tergerak hati nak beri bunga hidup kepada aku? Opss.. tergedik pulak. Lalala...


3 comments:

  1. nanti nanti Aujinz carikan bunga idup yer... koh koh koh

    ReplyDelete
  2. alah.. bunga taik ayam la tu jinz. haha

    ReplyDelete