Tuesday, October 11, 2011

Tak sama pun...

Jadi student Fine Art, beginilah.. Banyak lihat painting-painting.. Apa yang aku mahu ceritakan di sini ialah, ada satu painting itu dilukis oleh John William Waterhouse. Tajuk painting tersebut ialah, 'Destiny'.
Destiny


Lepas tu, beberapa kawan aku kata perempuan dalam painting tersebut berwajah seperti aku. Yeke? Aku pun cuba lah buat perbandingan sikit:

Sama ke?



Eleh.. nak bangga lah tu? Bangga muka sama dengan painting?


Hehe.. tak ada lah..
Apa yang nak dibanggakan?

Lagipun, daripada painting itu,
aku rasa muka aku lagi serupa dengan muka budak ni:
Dora The Explorer!
Haa.. sama kan?


Lagi sekali bual kosong je.. saja laa.. stress kerja banyak sebenarnya.


4 comments:

  1. dora the explorer. :D sukaa. haha :) budak class pon panggil eira 'dora' :P sbbnyer begpack kami serupe. choyyy~ :P

    ReplyDelete