Tuesday, October 25, 2011

Ninja UiTM Melaka

Pada hujung tahun 2008, ketika aku masih belajar di UiTM Melaka.. Berlaku lah satu peristiwa yang membuatkan aku tersenyum sehingga sekarang.

Entah bagaimana, ketika itu, orang lain semua sibuk nak meraikan tahun baru 2009 yang bakal datang, aku dan rakan-rakan ku pula buat benda bodoh.


Ya!!! Tiba-tiba kami jadi ninja!!!


Selepas itu, kami meronda-ronda di sekitar tasik Tun Fatimah. Orang yang lalu lalang dah ketawa-ketawa melihat kami. Oh tak apa.. Aku tak kisah.. Tak ada sesiapa kenal kami dalam pakaian ninja ni, Hehe..

Haa.. aku pernah jadi ninja. Korang pernah ke? Hehe..

2 comments:

  1. yg pakai seluar kotak2 tu tak menahan kan.. cam seluar tido je..

    ReplyDelete