Tuesday, July 26, 2011

Cuti-cuti Amna

Hai semua.. Amna di sini. Hari ni, aku nak ceritakan bagaimana hari-hari cuti sem ku berlalu.









Kalau boleh, mahu saja aku buat painting sahaja sepanjang cuti. Tapi, pinggan-pinggan semua ni siapa nak basuh? Siapa nak sidai baju? Aku sorang je kat rumah ni. Kenalah selesaikan semua itu baru boleh sentuh painting. Maka, aku pun basuh baju dan sidai pinggan... Eh silap. BASUH pinggan dan SIDAI baju lah.









Ok, semua dah selesai kan? Rasanya dah...









Jadi, bolehlah aku pergi studio untuk buat painting~









Grr... Jangan ikut!!!








sob.. sob...






Yeah.. buat painting! Ada gaya seorang artist tak? Hehe..







Tapi, seketika kemudian, baru aku perasan yang perut ini lapar~









Selepas makan, rasa malas pula nak ke studio. Maka duduk lah aku seorang diri di rumah... Terasa sunyi sekali..







Yay, dah pukul 5.3o petang!!!







Ambil adik dari sekolah agama. Baguslah, tak adalah sunyi lagi~








Alamak... terlebih bising pulak...







Ok, dah tamat~ Cerita tak ada isi pun. Tapi kan, tiba-tiba aku terfikir. Kenapalah aku gambarkan diri aku di sini begini hodoh?:





Kenapa tidak aku gambarkan diri aku sebegini?:
Kan hot tu.. Haha.. Ok, bye. lalala..



4 comments: