Sunday, August 28, 2011

Dapat Award dari Azah Skaliskala


Kalau lah ini hanya mimpi, aku tak nak bangun dari tidur!
Ceh.. Ayat lebih-lebih pulak..
Hehe.. Sebenarnya, aku dapat Award!
Pertama kali dapat! Gembiranya...


Jutaan terima kasih kepada Azah Skaliskala,
pemilik blog Art.Music.Cat..
Terharu sekali. Pemilik blog yang aku kagumi berikan aku Award.



Sekarang, aku harus beri Award yang sama kepada yang lain-lain. Baiklah, aku beri pada mereka ini:



*mereka semua ni, blogger-blogger yang jauh lebih hebat dari aku. Tapi harap, diorang sudi terima Award ni...

5 comments:

  1. terima kasih cik Amna.. ekceli nama saya pun tersenarai dalam penerima cik Azahskaliskala.. tapi saya terima jugak dari cik Amna..

    hehehehe..

    ReplyDelete
  2. Awak ni. Sukaa taw. huhuu, terima kasih sangat sebab hargai blog saya yg tak sberapa tu :)

    ReplyDelete