Friday, February 4, 2011

25 random facts about me~


Kakak aku, Ilham tag ni:

"Once you have been tagged, you are suppose to write a note, with
25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated" *wink*

  1. Aku perasan yang diri aku ni misteri. Hahaha..
  2. Aku suka nombor 2!!!
  3. Tinggi aku masa tingkatan 3 ialah 149cm, dan kini selepas 5 tahun berlalu, aku cuma naik 1cm.
  4. Benci mata pelajaran sejarah, dan pernah bergaduh dengan cikgu sejarah.
  5. Aku diploma di UiTM Alor Gajah, Melaka.
  6. Aku dan pontianak ada sangkut paut. (orang-orang tertentu tahulaa...)
  7. Suka bila hari hujan.
  8. Zaman sekolah sangat indah terutamanya masa form4 dan form5.
  9. Aku tak dapat bayangkan kehidupan aku jika aku bukan Fine Art.
  10. Aku tak suka jaga tepi kain orang, dan aku tak nak orang jaga tepi kain aku.
  11. Kagum sangat dengan peribahasa Melayu.
  12. Banyak buat hal sendiri berbanding terlibat dengan orang.
  13. Aku suka sangat kuih bahulu. Tapi sekarang, susah untuk jumpa bahulu sedap.
  14. Sekarang ni, teringin sangat nak jumpa ustaz dan ustazah yang ajar aku mengaji dulu. Kalau bukan diorang, aku tak tahu mengaji langsung.
  15. Sekarang ni, aku kagum sangat pada seseorang. Tapi dia tak tahu langsung. Aku gelar dia, abang misteri.
  16. Aku sangat serius.
  17. Aku tak boleh berenang.
  18. Suka sangat kat suara Fiq mentor~
  19. Pernah dapat gelaran yang bukan-bukan seperti: Ninfa, Mak tiri, Pontianak, Rika, Labuni, Cinta Laura.
  20. Aku betul-betul nak sumbangkan sesuatu pada bangsa aku.
  21. Aku suka tengok perempuan-perempuan yang comel!!! Tapi aku bukan les taw...
  22. Sedang mencari orang yang sudi lawan catur dengan aku. Ada tak sesiapa???
  23. Aku suka warna kuning.
  24. Aku percaya kekuatan terletak pada kecekalan.
  25. Aku menaip kesemua 25 ini dengan penuh berhati-hati supaya misteri aku terpelihara. Hahaha...

Orang tag aku, jadi sekarang aku nak tag orang pulak. Buat lah apa yang patut. Terima kasih~


* Banyak ni je aku tag..

4 comments:

  1. aku da tag tonah dulu ~~

    btw, aku benar2 rasakan ko patut ade chatbox. tolongla~~

    ReplyDelete
  2. wah...menarik.. sy pon kena tag? hehe

    yg no20 tu sy suka :)

    ReplyDelete