Monday, June 24, 2013

Anak Abby lahir

Kucing di rumah aku, ada tiga ekor kesemuanya. Apa yang uniknya, tiga ekor ini adalah tiga generasi. Keini si nenek, Abby anak kepada Keini, dan Miki adalah anak kepada Abby.





Keini si nenek yang dah berusia 8 tahun itu, sangat laju. Pantang pintu rumah dibuka, meluru dia masuk. Oh, biarkan dia, aku bukan mahu cerita pasal Keini hari ini..




Hari ini aku nak cerita mengenai Abby, yang selamat melahirkan tiga ekor anak siang tadi. Jadi kini kami ada enam ekor kucing kesemuanya.


Dari kiri, Miki, Keini dan Abby



Anak-anak Abby yang baru lahir tadi.
Belum mempunyai nama.


10 comments:

  1. oh nampak macam anak kucing tu ada empat.. comel sgt, rindu betul nk pegang anak kucen =3=''

    ReplyDelete
  2. 3 generasi.. perghh.. panjang umur kucing cik Amna.. huhuhu... ooo.. mana si Pungut?

    ReplyDelete
  3. olo comel2 anak kucing.. umah deno anak2 kucing dah makin besar dah.. :)

    p/s: boleh share quotes tu... no problem! ^_^

    ReplyDelete
  4. kat rumah ne anak beranak bersalin ada tujuh eko semuanya.. semua da pegang status makcik n nenek

    ReplyDelete
  5. oh lor kucin rupanya ingatkan artist tempatan lol...

    nama baru - coffee, ocha, orenji :D

    ReplyDelete
  6. Dyshasahhir: 7, banyak tu....

    Aujinz:Pungut dah pergi rumah jiran...

    Plain83: Thnks bg idea nama. Nk kena meeting ngan adik beradik dulu untuk nama diorang. huhu...

    ReplyDelete
  7. kat rumah saya dulu ada sekor kucing lejen. semua anak n cucu dia ramai dh mati. tapi dia masih gagah beranak haha.

    skang dah takde...
    (rekod setakat ni 20ekor kucing dlm rumah saya)

    ReplyDelete