Monday, May 27, 2013

Tonah

Ni cerita lama, tapi baru nak cerita. Almaklumlah... laptop rosak. Begini ceritanya. Adikku Tonah, datang menumpang rumahku (rumah sewa, bukan rumah betul) sepanjang program internship dia. Bahagia rasa. Ada juga yang menemaniku di sini...




Nak cerita ni, Tonah ni kan,  suka hati dia je. Datang bilik orang, buat macam bilik sendiri. Haih... Berani dia halau geng aku.



Lepas tu, ajak geng dia memenuhi ruang bilik ku. Grrr...


Banyak lagi cerita pasal Tonah ni taw. Nanti aku ceritakan lagi.  Tapi, tak boleh nak kutuk dia sangat. Sebab aku update blog ni, pinjam laptop dia. Hehe...




5 comments:

  1. comel je doodle. boley buat komik..

    ReplyDelete
  2. nak tumpang kejap pun siap bwk segala patung ats katil dia? -_-

    ReplyDelete
  3. hahahahaha.. adik konker bilik.. wkwkwkwkw

    ReplyDelete