Sunday, May 5, 2013

Apa ada dalam beg anda?

Dalam keadaan laptop rosak, sempat curi-curi online sekejap guna laptop mak masa balik rumah hujung minggu, sempat lagi aku join segmen Tangan Punya Kerja ni. Sesiapa nak join, marilah ramai-ramai. Best segmen ni.

Aku ni, seorang yang sweet simple macam tu je. Eh? Macam puji diri sendiri. Ahaha... Bukanlah, maksud aku, lebih kurang begini je apabila aku ke kerja. Aku suka berbaju putih. Lepas tu, handbag kegemaranku, adalah handbag kuning ini. Apa dalam handbag ku?

Biasa-biasa je. Seperti mana-mana perempuan lain... Adalah sedikit alat solek, dompet yang dah pakai semenjak sekolah menengah, tak pernah terbuka pintu hati nak beli dompet baru. Dan pendrive yang disangkut teddybear kecil.


Tapi, ada beberapa barang yang buat semak beg aku je, tapi terpaksa juga letak sebab ianya barang keperluan. Kad lrt, kad apartment ku, kad hospital la pulak. Tambahan pulak tag office tu, dan lain-lain lagi. Ini memang buat semak beg. Tapi terpaksa jugak letak. Ahaha... At least, tak adalah berus jamban macam si Lanun Ranggi tu cakap di entri dia. Haha..

Ok, berjaya sertai dalam keadaan tanpa laptop pun. Ahaha.. Anda semua dijemput sertai...





2 comments: