Monday, February 11, 2013

Liga Prajurit

Siapa suka baca komik? Siapa suka lukis komik?

Hari ni, aku nak memperkenalkan satu komik yang aku rasa, memang layak untuk diperkenalkan. Tajuknya, "Liga Prajurit". Komik ini, buat masa ini, boleh didapati di blog pelukisnya. Pelukisnya adalah junior aku. Seorang pelajar Fine Art seperti aku. Aku kagum pada karyanya. Tema komik yang menarik dan lukisan yang bagus. Apa yang buat aku bertambah kagum adalah kerana aku rasa, komiknya menunjukkan ciri-ciri tempatan yang tak mungkin kita boleh lihat pada mana-mana komik luar.

Kerana terlalu kagum, aku menunjukkan blog dia kepada kenalan-kenalan aku yang lebih arif tentang komik. Lebih memeranjatkan aku, mereka-mereka yang lebih arif ini pun berasa kagum pada komik ini.

Jadi, tak perlu aku ulas panjang-panjang lagi. Anda semua yang berminat untuk melihat komik yang aku sebutkan ini, bolehlah pergi ke sini: Liga Prajurit


5 comments: