Monday, May 7, 2012

Pesta Buku 2012

Sudah agak lama tak menulis di blog kesayangan aku ni. Biarlah aku jujur, sebenarnya, keyboard laptop ku rosak. Jadi ini mematikan mood aku untuk menaip di sini. Kali ni, nak ceritakan kisah aku di Pesta Buku 2012.

Pesta Buku 2012, sudah pasang semangat awal-awal lagi nak ke sini. Adalah sebab-sebab tertentu. Adalah sesuatu yang aku cari. Dugaan kuat betul untuk aku ke sini. Tarikhnya jatuh dalam minggu yang aku sibuk. Tapi aku curi masa juga untuk pergi. Akhirya, selepas beberapa dugaan yang aku malas nak cerita, aku selamat tiba di Pesta Buku pada 5 Mei 2012. (Sehari sebelum hari terakhir Pesta Buku) 

Kakak aku temankan aku. Ya, dia memang kakak baik nombor satu aku. (Sebenarnya memang ada satu kakak je.) Ni gambar kami sebelum bertolak ke Pesta Buku. 


Pesta Buku 2012, seperti biasa lah, ramai orang. Sesak. Tapi ini petanda bahawa rakyat Malaysia cintakan buku. Betulkan?

Alhamdulillah, aku sudah miliki apa yang aku cari. Mungkin ianya nampak remeh di mata orang lain, tapi, ianya satu langkah aku dalam mengejar cita-cita aku.

Sekarang, aku dalam masa yang agak sibuk. Nanti, InsyaAllah aku ceritakan di sini apa yang aku buat. Sekian sahaja...

No comments:

Post a Comment