Monday, January 12, 2015

Komik Amna Shark



"Aku nak menyertai pertandingan komik ini lah!" Kata aku tiba-tiba dipenghujung tahun lepas. Selepas itu, siang malam ku digunakan untuk aku mencari idea cerita. Namun, tak ada satu idea pun menjengah ke ruang pemikiran ku. Sehinggalah 14 hari saja lagi tinggal sebelum tarikh tutup.

"Apa? 14 hari saja lagi untuk buat 19 muka surat? Ini mustahil!!!" Lalu, aku pun capai pen dan kertas. Tak kisahlah cerita apa. Yang aku tahu, aku mahu melukis komik juga! Selepas itu, siang malam aku berkurung dalam bilik bagi menyiapkannya.

Dipenghujung waktu, aku berjaya menyiapkannya dan sudahpun selamat hantar.

Kini, komik tersebut boleh dibaca di sini.

Selepas baca, aku mengharap agar pembaca-pembaca blog ku semua sudi untuk mengundi komik aku. Aku amat memerlukan undian untuk pertandingan ini. Undian bolehlah di buat di sini.


Itu saja buat masa sekarang. Terima kasih semua.



7 comments:

  1. Dah baca dah TBP, eh...TGP!
    BEst!!
    Tapi nak undi kena bg nama penuh, agak menyusahkan...hehehe

    All the best Gadis Misteri!

    p/s:
    orang jahat main batu seremban. CUTE! Hahaha

    ReplyDelete
  2. Dah baca.. dan sama macam cEro dilemanya... hahahaha

    ReplyDelete
  3. excited pulak tgok komik awak dear

    ReplyDelete
  4. Salam. Hee teringin nak baca komik tu tapi mcm xleh bukak je ;(

    ReplyDelete
  5. tiga lalat: Maaf, buat masa sekarang laman web tersebut dlm pengubahsuaian. Tak lama lg boleh. InsyaAllah.

    ReplyDelete