Saturday, June 30, 2012

Degree Show 9 hari lagi...

9 hari saja lagi? Tak lama dah tu. Tapi, sempat pula aku buka blog untuk tukar header blog ni. Jemu pakai header yang sama lama sangat.

Ini rupa header aku sebelum ini:


Ini rupa yang baru ditukar:

Header aku sebelum ni, konon nak buat muka misteri la... Tapi ada mereka yang kata ianya langsung tak misteri! Ok, merajuk la.. Tukar header baru. Header baru aku, sememangnya tak misteri. Aku dedikasi header ni kepada Bubu dan Kembang ku yang telah pergi selamanya. Nanti akan datang baru aku cuba fikirkan bagaimana nak buat header penuh misteri.

Oh, ya.. cakap pasal misteri, Faten Osman ada beri kepada aku satu lukisan. Comel sangat! Inilah dia:


Rasanya, dia cuba lukis imej Gadis Misteri. Ok lah, nampak misterinya, ada rupa ahli sihir cuma naik pensel, bukan penyapu. Oh, sebab kerjaya aku melukis lah kan. Bagus idea tu. Terima kasih Faten Osman. Mungkin header aku seharusnya sesuatu seperti ini? Entahlah.. Nanti lah aku fikirkan.


No comments:

Post a Comment