Sunday, December 19, 2010

Selamat Tinggal Impian...

Impian bukan sesuatu yang kita boleh dapat macam tu je. Betul tak?


Bersusah payah cuba buka pintu, tapi... disebalik pintu ada halangan. Macam mana?


"Winners see opportunities in every difficulties; Losers see difficulties in every opportunities."

Unfortunately, i have to say that i see every difficulties in these opportunities... I am not the losers! I just think logically! 'Dreams come true' only happens in fairytale... Budak 5 tahun pun tahu tu..

"Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih"

Aku tak beri dalih. Aku cuma buntu.. Tak tahu la.. sudah masanya aku lepaskan impian aku?


"Takkan ku menyerah kalah walau mimpi ku musnah, harapan ku hancur, sayap ku patah..."

Ceh.. ayat lagu ni poyo jer.. kalau sayap dah patah, apa boleh buat kan?

Benci aku nak mengaku aku sudah berputus asa..
Tapi, memang pun.
Aku dah putus asa.
Selamat tinggal impian..

2 comments:

  1. wat yr dream?

    impian itu imaginasi,minda separuh sedar kita sebenarnya akan terus mencari impian yang kita inginkan walaupun untuk tempoh jangka masa yang panjang... :)

    ReplyDelete
  2. tu laa... ngah cari impian baru..

    ReplyDelete