Thursday, April 22, 2010

POP ART dinner


apa itu pop art???
ntah.. aku tak pernah peduli pon.. sbb pop art tak best. (pendapat sendiri je)
pop art ni, menggunakan ikon popular..
(ni je la yang aku taw)
Tapi, apabila dinner fine art kat shah alam ni bertemakan pop art,
aku mula beri perhatian sikit pada pop art nih....

mula mula, sebelum masuk dinner ni, setiap orang kena ikat sapu tangan ni pada lengan.
sapu tangan kaler hijau pulak yang aku dapat...
diatas sapu tangan ni, ada tercetak gamba.
nampak pop art sngt....


persembahan dari kelas aku, penerapan 02,
kitorang buat action painting.
kat atas ni laa painting nyer....
aku tak terlibat pun... jadi jurugambar je...


memandangkan pop art ialah tema dinner ni, pakaian kami semua berwarna warni....
mungkin, warna ialah cara untuk menunjukkan pop art...


Tapi, aku pulak.... (kanan) menggunakan warna hitam putih saja.
pop art ke???
ni, kebetulan ada kawan yang menggunakan warna yang sama untuk pakaian...

Hmmm... dinner ni best,
mungkin pop art pun sebenarnya best...
cuma aku belum lebih mengenali pop art je...


No comments:

Post a Comment