Tuesday, September 16, 2014

Abah

Aku akhirnya diberi kebenaran untuk memandu sendiri ke tempat kerja. Maklumlah hari ni kan cuti hari Malaysia. Aku pula perlu ke tempat kerja atas sedikit urusan. 


Abah yang memberi kebenaran untuk aku memandu melihat saja aku pergi...


....sambil berdoa.


Hehe.. bapa mana tak risau pada anaknya. Ye tak? Alhamdulillah, sudah selamat sampai.

4 comments:

  1. Alhamdulillah...
    selamat sampai.. hua hua hua

    ReplyDelete
  2. Teringat masa awal2 bawak kete dulu...
    Smpai tahap nak pejam mata pon rasa takut...
    Tengok kete kancil dekat sebelah nampak macam lori 10 tan...

    Lama2 okey laa tu cik Amna...hehehe

    ReplyDelete
  3. Hehehe, tahniah amna... practice makes perfect, ganbatte! X3

    ReplyDelete
  4. Salam kenal, saya blogwalking kat sini, jemput singgah ke blog saya, http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...

    ReplyDelete