Tuesday, March 13, 2012

Tak sihat



Aku tak sihat. Inilah kali pertama seumur hidup aku, aku kena masuk air. Sakit yang amat ketika nurse tu nak cucuk jarum.



Ini juga kali pertama seumur hidup aku, aku dikehendaki telan ubat menggunakan air milo. Untuk pengetahuan semua, aku sangat-sangat tak suka air milo. Boleh pula nurse hidang milo untuk aku telan ubat?



Nasib baik lah aku ni bijak. Aku tukar air milo dengan air yang nak dimasukkan ke dalam badan aku tu, seperti rajah di bawah:



Yelah, aku gurau je! Siapa percaya, aku tak bertanggungjawab. Doakan aku cepat sembuh ya semua..

***
Kasih sayang seorang ibu tiada tandingan. Siapa yang hantar dan teman aku ke klinik? yang carikan aku bubur? yang call tanya khabar? Aku rasa nak menangis terharu je. Hargai ibu anda, ya semua..


5 comments:

  1. am.. sakit ape..? moga cepat sembuh... aamiin...

    ReplyDelete
  2. hahaha..sgt kelakar ble tukar air milo tu..apepun semoga cpt sembuh

    ReplyDelete
  3. Amna x sihat? semoga cepat sembuh.. xtau pn.....

    ReplyDelete
  4. seriusly msk air skit...

    haiss,, asal sy x pnh rasa kesakitan 2 bila kna cucuk, tp rasa sakit bila nk mkn ubat.. haha..

    ReplyDelete