Friday, March 22, 2019

Ringkasan 2018 Amna Shark

Aku rindu blog ini. Inilah tempat aku catitkan hampir semua pengalaman atau pemikiran ku. Ia adalah jurnal ku. Namun, kesibukan hidup membuatkan aku tidak berkesempatan meneruskan rutin ku semenjak dahulu. 

Kebiasaannya, setiap hujung tahun aku akan membuat ringkasan tahun tersebut, dan mensyukuri segalanya dalam tahun itu. Ini, 2019 telah berlalu beberapa bulan, namun kisah ringkasan 2018 ku belum tertulis. 

Di sini, biarlah aku himpunkan gambar-gambar sepanjang 2018, tanpa apa-apa tulisan cerita mengenainya. Semoga Amna di masa hadapan apabila membaca blog ini, masih tahu apa yang Amna pada hari ini cuba sampaikan walau cuma melalui gambar. 

Alhamdulillah untuk 2018. Semoga terus kuat wahai diri, untuk menempuh 2019.


























No comments:

Post a Comment