Wednesday, April 23, 2014

Gadis Misteri 4 Tahun

Blog aku sudah cecah empat tahun? Apa patut aku ceritakan sempena ulang tahun ini? 

Tak ada apa nak diceritakan pun. Cuma, kebelakangan ini, aku sedang berusaha membuat komik. Ini ada sebahagian dari komik aku yang boleh aku tunjuk buat masa ini:


Bagaimana? Ok kah?

Seterusnya, kisah kerja aku sebagai seorang storyboard artist pula.Teringat lagi kata kata seseorang yang mula-mula membawa aku masuk ke dunia storyboard: "Jadi seorang storyboard artist, kena pandai tukar-tukar style lukisan. You boleh tak?" Dalam keadaan teragak-agak, aku mengangguk. Tapi, kini aku sudah dapat jawapannya. Ya, aku boleh. Alhamdulillah.


Di atas ini adalah dua jenis kartun berbeza yang pernah aku buat sepanjang bergelar storyboard artist. Rasanya, aku boleh ikut pada perubahan style.

Itu saja cerita buat masa ini. Sebenarnya, ulang tahun blog aku adalah pada awal bulan April. Tapi kerana tak tahu nak tulis apa, pada penghujung April baru terhasilnya satu post.

Terima kasih kepada semua yang sudi mengikuti blog aku sepanjang empat tahun ini. Mana-mana yang salah dan silap, tolong maaf kan ya? Aku akan teruskan menulis walaupun tiada siapa membaca. Sebab ia masih bermakna untuk aku. Tapi, teruskanlah membaca, aku hargainya. Terima kasih..


4 comments:

  1. phewwitt~ happy 4th birthday Gadis Misteri~ X3

    ReplyDelete
  2. you're such an inspiration.. keep up the good work

    ReplyDelete
  3. tahniah Gadis Misteri.. teruskan melukis... Aujinz dah nak serender

    ReplyDelete