Friday, October 4, 2013

Pemilik blog ini bercuti seketika



Hai semua... Terima kasih kerana selalu melawat blog ku yang tak berapa nak misteri ni. Aku hargai lawatan anda semua. Aku bakal menjalani pembedahan.  Jadi aku akan meninggalkan blog ini seketika. Bagi anda yang melawat blog ini sepanjang ketiadaan aku, aku minta maaf kerana buat seketika blog ini tiada cerita baru. Jadi, di sini aku sajikan cerita-cerita lama yang aku ambil secara rawak. Baiklah, aku pergi dulu ya. Jaga diri semua. InsyaAllah kita akan berjumpa lagi...


baca di sini

 baca di sini

baca di sini 

baca di sini 

baca di sini 

baca di sini





4 comments:

  1. I pray for your quick recovery Amna chan! Genki de ne!! Mata aimasho yo~ (=^w^=)

    ReplyDelete
  2. semoga segalanya dipermudahkan...amin :)

    ReplyDelete
  3. semoga semuanya selamat..
    dipermudahkan oleh Allah..

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan dan sembuh cepatt XD

    ReplyDelete