Monday, December 5, 2011

Jalan Lambat


Aku tak tahu lah. Adakah aku seorang yang selalu hadapi situasi begini? Aku selalu berhadapan dengan situasi, di mana orang yang berjalan di depan aku, berjalan perlahan! Aku cukup tak suka keadaan ini!





Apalagi.. Aku memotong lah! Buang masa betul jalan lambat!



Kemudian, di hadapan aku, ada sekumpulan manusia yang jalan lambat, dan aku nak memotong pun tak boleh sebab jalan sempit!




Benci keadaan begini!!! Buang masa tahu tak? Rakyat Malaysia memang jalan lambat, atau aku yang jalan cepat????




6 comments:

  1. hahaha...aku pun tak ske org jln lambat...cam kekura.... kalau duk blkg dia rasa nak tampo jer kepala org tu

    ReplyDelete
  2. biase gak cmni. cube kasi hint sikit. bijaklah mereka kalau faham hint kita. sekian..
    =)

    salam kenal.

    ReplyDelete
  3. sy pantang betul org cmtu..tekanan jee di buat..sy buat sama cm awok

    ReplyDelete
  4. hoho.. ramai rupanya yg rasa camni..

    ReplyDelete
  5. kalau semua jalan laju dalam dunia ni nanti berlaku banyak kemalangan. Hati2 ya.

    ReplyDelete
  6. huhu kene berani minta izin tumpang lalu..

    ReplyDelete