Monday, May 2, 2011

Sketch Book Peribadi Cik Amna

Haa.. Kali ni aku rasa nak tunjuk apa isi sketch book aku, kepada korang semua!!! Apa? Tak berminat nak tengok? Tak nak tengok tak pe.. Aku tunjuk pada yang nak. Ok?? Ni sketch book peribadi aku. Aku lukis apa aku nak, tanpa hiraukan element and principle of art. Kualiti line tak ada, tak nampak form ke.. aku tibai je.. Sketch book peribadi, siapa nak marah kan?? Asalkan aku rasa gembira bila melukis. Hasil hodoh tak apa.. Huhu..


Ini aku lukis sementara tunggu internet loading lambat sangat.
Tak sangka sempat siap still life atas meja.
Nampak sangat lah betapa line internet lambat masa tu.



Ini aku lukis dengan melihat pada cermin.
Belajar lukis mata, hidung dan mulut.
Kertas kat sebelah tu, borang Nando's.
Berangan nak masuk, tapi tak masuk-masuk pun.




Ini gambaran aku semester ini.
Hidup yang kelam kabut,
teater dah campur aduk dengan fine art.




Ini aku lukis classmate aku secara curi-curi. Zizan namanya.
Sementara Prof Awang bercakap kat depan,
tangan aku TERlukis dia pulak. Hehe..


Ok, ini antara isi sketch book peribadi aku. InsyaAllah aku akan tunjuk lagi lain kali..

No comments:

Post a Comment